Звіт директора школи за 2016/2017 навчальний рік

admin/ Серпень 16, 2017/ Без категорії/ 0 comments

[download id=”2102″]

Тіньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів відкрита в 1960 році. Аналіз стану матеріально-технічної бази школи свідчить, що будівля закладу і сьогодні в цілому забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу, відпочинку, харчування та оздоровлення учнів.
Роботу школи організовано відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції загальної середньої освіти Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ ст.», , Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Положення « Про загальноосвітній навчальний заклад», нормативних і законодавчих актів центральних і місцевих органів виконавчої влади та Статуту закладу.
У діяльності школи забезпечується прозорість, відкритість та демократичність управління. Важливою умовою успішної діяльності школи є чітке, конкретне планування навчально-виховної та адміністративно-господарської роботи. Воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організації роботи педагогічного та учнівського колективів, раціонального використання часу. Плануємо проведення реальних і оптимальних заходів, які можна виконати і які забезпечують рівномірний ритм роботи школи протягом навчального та календарного року.
Маємо перспективний план розвитку школи, який охоплює: аналіз роботи школи за попередній період; визначення важливих завдань на новий період; зміни контингенту учнів і мережі класів; організаційно-педагогічні проблеми розвитку школи; головні напрямки вдосконалення навчально-виховної роботи; роботу з педагогічними кадрами; зміцнення матеріально-технічної бази закладу.
З метою енергозбереження та покращення освітленості приміщень здійснюється поетапна заміна лампочок розжарювання на ЛЕД-освітлення. У навчальних кабінетах створені належні санітарно-гігієнічні умови для здійснення навчально-виховного процесу. У школі функціонують:
• 4 класних кімнати та ігрова кімната для 1-4 класів,
• 8 класних кімнат для 5-11 класів,
• актова зала,
• їдальня,
• бібліотека з читальним залом,
• кабінет практичного психолога,
• кабінет педагога-організатора,
• учительська кімната,
• кабінет заступника директора школи,
• кабінет інформатики,
• кабінет хімії,
• кабінет фізики,
• кабінет біології,
• кабінет української мови та літератури,
• кабінет історії,
• кабінет англійської мови,
• музей краєзнавства.
У школі навчається 158 учнів. Плинність учнів невисока. Проте з причини несприятливої демографії села і району чекаємо на найближчі 5 років зниження контингенту учнів на 5-7%.

Організація різних форм навчальної, науково-дослідницької роботи

Педагогічний колектив нашої школи в цьому навчальному році продовжив роботу над науково-методичною проблемою «Виховання в учнів стійкого позитивного відношення до навчальної діяльності як важливий чинник формування творчої активності особистості».
На реалізацію цієї проблеми була направлена робота методичних об’єднань школи:
• учителів початкових класів (керівник Дудник Т.М.)
• учителів суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник Лободенко Ю.Ю.)
• учителів природничо математичнихх дисциплін (керівник Палієнко Р.М.)
• класних керівників (керівник Бондаренко Л.Ф.),
що сприяло підвищенню фахового та методичного рівня педагогів.
У 2016 році курсову перепідготовку пройшли 4 учителів школи, а в 2017 році уже пройшло 3 педагогічних працівники. В цьому навчальному році проатестовано 2 учителів, які підтвердили кваліфікаційні категорії.
В цьому році відновлено роботу щодо підготовки та участі учнів у захисті робіт МАН. Учениця 10 класу Гонтар А.(керівник Голінько Л.С.) захищала роботу з англійської мови.
На кінець 2016/2017 навчального року в школі навчається 158 учнів в 11 класах-комплектах. За результатами І семестру 26% учнів 3 – 11 класів навчаються на високому і достатньому рівні, із них 5 відмінників навчання.
Учні школи брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Команда школи здобула 2 призових місця. Найуспішніше виступили: Гонтар Аміна (10 клас) та Іщенко Ангеліна (5 клас). Переможців підготувала вчитель у країнської мови та літератури Ратушна Л.І.
Учні школи були активними учасниками Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів з предметів:
– математичного «Кенгуру»
– природничого «Колосок»
– мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г.Шевченка
– конкурсу ім. Петра Яцика

Підсумки виховної роботи
педагогічного колективу за 2016/ 2017 навчальний рік

Виховна робота в школі протягом 2016/2017 н.р. була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту та здійснювалася відповідно до «Основних орієнтирів виховання 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Концепції національно – патріотичного виховання дітей і молоді.
Для їх реалізації у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи.
У навчальному закладі створена виховна система, яка сприяє вихованню учня-випускника як життєво компетентної особистості, через створення сприятливого виховного середовища.
У школі діє методичне об’єднання класних керівників,проблема, над якою працюють класні керівники «Підвищення ефективності діяльності роботи класних керівників шляхом діагностики та моніторингу» (голова методоб’єднання Бондаренко Л.Ф., класний керівник 9 класу).
Добре усвідомлюючи завдання, які стоять перед навчальним закладом, педагоги прагнуть, щоб учням в школі було комфортно і затишно, щоб вони могли вільно висловлювати свою думку в прийнятті рішень на загальношкільному рівні, щоб в навчальному закладі панувала творча атмосфера співпраці і взаємодопомоги.
Всі заходи, які проведені для учнів мають виховне спрямування і вплив на формування дитини як особистості, організовані і проводяться завдяки великому ентузіазму і творчому потенціалу учителів школи.
Для успішного здійснення виховного процесу в школі використовуються внутрішні умови навчального закладу, а саме:
1. максимальна реалізація виховного потенціалу кожного навчального предмету;
2. здійснення виховання відповідно до мети та завдань виховної системи школи;
3. раціональне планування виховної діяльності від адміністрації школи до колективів класів;
4. розвиток учнівського самоврядування.
Педагоги школи добре розуміють, що в самостійне життя має вийти творча особистість, здатна брати відповідальність за прийняття рішення на себе, критично мислити і використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, змінювати на краще своє життя і життя своєї країни.
І сьогодні можна констатувати, що ми маємо досить вагомі успіхи. Адже всі заходи, які проведені для наших дітей, мають виховне спрямування і вплив на формування дитини як особистості, організовані і проводяться завдяки великому ентузіазму і творчому потенціалу учителів школи.
Протягом навчального року у школі щоденно контролювався стан відвідування учнями занять, проводились рейди працівників школи з профілактики правопорушень серед учнів, зустрічі із батьками,круглі столи. У школі діє рада профілактики правопорушень.
Постійно проводиться робота з попередження дитячого травматизму серед учнів. Проведено планові бесіди з попередження травматизму, інструктажі з питань електробезпеки, правил поведінки на водоймищах, порядку дій населення при вибухонебезпечних предметів, пожежі, правил дорожнього руху, безпеки під час перерви,на канікулах, до цієї роботи залучаються працівники сільської амбулаторії.
З метою превентивного виховання учнів та профілактики злочинності велися консультації та коррекційна робота практичним психологом з учнями, що опинилися у складних життєвих умовах.
Значна увага приділялася створенню належних умов для навчання учнів соціальних категорій. Станом на 01травня 2017 року у школі навчається 2 дітей-сиріт, позбавлених батьківської опіки; 20 учнів із малозабезпечених сімей, 3 дітей, батьки яких є учасниками АТО. Всі учні мають безперешкодний доступ до навчання та соціально-культурного розвитку, мають право на звільнення від оплати за харчування протягом навчального року та безкоштовне перебування у пришкільних таборах.
Педагогічний колектив школи у 2016/2017 н.р. продовжив роботу з формування особистих цінностей школярів. Уже стало традицією проводити тематичні дні та тижні: День знань, Олімпійський день, День учителя, Посвята в першокласники, День захисника Вітчизни, Всесвітній День прав людини, День гідності і свободи , День пам’яті небесної сотні, день пам’яті О.В.Смоляра, Всесвітній день боротьби зі СНІДом, день вишиванки.
В основу організації системи виховної роботи покладено взаємодія педагогічного, учнівського та батьківського колективів через діяльність учнівського самоврядування, роботу гуртків.
У вересні місяці учні школи долучилися до участі у заходах до Дня Миру. А це і загальношкільна Лінійка миру , фотовиставка «Я тебе ненавиджу війна», «Щаслива родина в щасливій сім’ї».
З метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності, військових традицій і звичаїв українського народу у школі пройшла низка заходів, присвячених Дню захисника Вітчизни. Це фестиваль козацької пісні «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине»,цикл бібліотечних уроків «Миргород – козацький», загальношкільний виховний захід «21 листопада – день гідності та свободи».
У листопаді місяці проходив місячник правової освіти. Були проведені тематичні виховні години «Мої права та обов’язки» (4 – А, Б кл., презентація-диспут), інтегровані заняття у 1 класах «Великі права маленької людини», вікторина «Твої права – щасливе дитинство» (2 кл.), «Захистіть себе від насильства (10 – 11 кл.), цикл бібліотечних уроків для учнів 5 класів літературна гра «Сторінками конвенції про права дитини».
Уже стало доброю традицією у січні місяці проводити тиждень початкової школи. Цього року учні 1 – 4 класів відвідали казковий світ дитинства, обирали королеву наук математики, провели день рідної мови, день природолюба, день здоровя.
У лютому місяці учителями української мови був проведений тиждень рідної мови. Учні школи разом із Бондаренко Л.Ф. писали загальношкільний диктант, Ратушна Л.І. провела конкурс серед учнів 9 – 10 класів «Філолог», разом із учнями 5 класів змагалися у мовному турнірі «А чи знаєте ви що…».
У другий тиждень березня математики присвятили точним наукам. Квітень місяць – місячник благоустрою, тому невипадково учителем біології Сивокінь С.В. проведений місячник екологічного виховання. Саме в цей період учні займалися упорядкуванням пришкільної території, відбулася екологічна конференція для учнів 8 – 11 класів «Довкілля очима дітей» ( на місцевому матеріалі).
У школі активно ведеться робота з національно-патріотичного виховання. Команда школи (кер. Ю.І.Придорожко) достойно представила школу на районних змаганнях з «Джури. До дня Збройних сил України були проведені змагання з військово-прикладних видів спорту для 10 – 11 класів, змагання зі стрільби для 8 – 11 класів, зустрічі, бесіди, практичні завдання.
З метою популяризації сучасної української книги, залучення учнів до сучасного літературного процесу, прищеплення любові до читання книг та відвідування бібліотеки у листопаді 2016 року у школі стартувала акція «Читати – це модно».
Ті форми роботи та заходи, які проведені в цьому навчальному році є свідченням того, що разом з вами, шановні батьки, ми виховаємо справжніх, успішних громадян нашої країни, патріотів своєї Батьківщини.

Харчування

Безкоштовно харчуються (отримують сніданки) учнів 1- 4 класів – 64, 20 учнів 5 – 11 класів.
Вартість харчування: 7 грн.

Забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами

Сьогодення потребує ретельного підбору кадрів, модернізації навчально-виховного процесу, основних його компонентів, структури і термінів навчання. Ці зміни реалізуються шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, спонукають до творчості,повсякденного поповнення і вдосконалення знань.
Загальноосвітній заклад на 100 % укомплектований педагогічними кадрами відповідно до рівня кваліфікаційної категорії та стажу роботи. Вакансій немає. Розстановка кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників, умотивовано й раціонально. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність. Забезпеченість навчального закладу педагогічними кадрами відбувається за рахунок штатних працівників.
У Тіньківській ЗОШ І-ІІІ ст. працює 21 педагогічний працівник.
У навчальному закладі розроблено перспективну потребу кадрового забезпечення. Адміністрація постійно інформує колектив про перспективи розвитку закладу, вакансії, кваліфікаційні вимоги до працівників.
Рівень забезпечення навчального закладу педагогічними працівниками відповідає високому рівню.
Із загальної кількості педагогічних працівників школи двоє перебувають у декретній відпустці.

№ п/п Освітня галузь Кількість учителів
1 Мови і літератури 5
2 Суспільствознавство 2
3 Естетична культура 1
4 Математика та інформатика 3
5 Природознавство 2
6 Технології 1
7 Здоров’я і фізична культура 1
8 Початкові класи, ГПД 5
9 Психолог практичний 1
10 Соціальний педагог 1
11. Педагог-організатор 1
12. Завідуюча бібліотекою 1

Освітній рівень педагогічних працівників
У 2016/2017 навчальному році в Тіньківській ЗОШ І-ІІІ ст. працювали 21 педагогічних працівників, які мають:
вищу педагогічну освіту – 19 (90 %),
• 1 практичний психолог із вищою освітою;
• 1 соціальний педагог із вищою освітою;
• 1 педагог-організатор із вищою освітою;
• 1 завідуючий бібліотекою із вищою освітою
Рівень вищої освіти педагогічних працівників складає 90 %, що відповідає достатньому рівню.

Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників
Адміністрація школи проводить роботу щодо підвищення професійної компетентності вчителів та підвищення їх кваліфікаційного рівня. У закладі діє система методичної роботи спрямована на підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників, атестаційна робота, курсова підготовка.
Професійний рівень за званнями та кваліфікаційними категоріями (%) з 21 вчителів мають:

Звання, категорія Кількість %
Вища категорія 3
І категорія 10
ІІ категорія 3
Спеціаліст 5

частка педагогічних працівників, які мають педагогічні звання, науковий ступінь

Звання, категорія Кількість %
Учитель-методист 1

Проходження педагогічними працівниками атестації

Адміністрація школи приділяє велику увагу проведенню атестації педагогічних працівників.
Під час атестації здійснюється моніторинг професійних якостей учителя, результативності його діяльності, рівень загальної культури, створюються умови для вивчення педагогічного досвіду кращих учителів. Атестація починається з видання наказу «Про створення атестаційної комісії».
Завдання атестації: стимулювання підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом оцінювання професійних знань педагогів, методики викладання та виховання. Атестація спрямована на оцінку досягнень педагогічного працівника у його діяльності, на заохочення його успіхів у справі освіти, виховання та розвитку дітей.
Планування атестації педагогічних працівників Тіньківської ЗОШ І-ІІІ ст. поділяється на перспективне та поточне.
Перспективне планування складається терміном на 5 років, яке підлягає коригуванню на початок і кінець кожного навчального року з урахуванням результатів атестації, кадрових змін, а також з прав педагогічних працівників на атестацію, яка оформляється протоколом, можливості позачергової атестації тих, хто виявив бажання підвищити раніше встановлену йому кваліфікаційну категорію чи тарифний розряд, можливості позачергової атестації тих, хто у міжатестаційний період знизив рівень своєї професійної діяльності.
Поточне планування атестації педагогічних працівників складається на кожний навчальний рік з метою уточнення, корегування перспективного плану, а також організації і здійснення атестації педагогічних працівників у поточному навчальному році.
У ході атестації проводяться творчі звіти вчителів, що дає можливість відслідкувати роботу вчителя в атестаційний період за 5 років. Всі вчителі створюють презентації роботи над методичною проблемою в програмі Power Point та методичні збірки з досвіду роботи ( за бажанням).
До атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти подається витяг з протоколу засідання атестаційної комісії І рівня Тіньківської ЗОШ І-ІІІ ст. про завершення атестації та необхідні матеріали з клопотанням щодо встановлення, підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», присвоєння педагогічних звань «старший учитель», «учитель-методист».
В учительській кімнаті є куточок з атестації, де висвітлюються заходи, спрямовані на підготовку та проведення атестації педагогічних працівників.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників є головною умовою успішного проходження ними атестації (п. 1.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників України). Один раз у 5 років вчителі Тіньківської ЗОШ І-ІІІ проходять курсову перепідготовку при Черкаському інституті післядипломної педагогічної освіти. По закінченню курсів підвищення кваліфікації вчителі здають посвідчення, з яких робиться ксерокопія, що зберігається в особових справах учителів.
У школі розроблене перспективне планування підвищення кваліфікації терміном на 5 років.
Аналіз роботи шкільної бібліотеки
Основні показники роботи бібліотеки:
Фонд підручників примірників
Основний фонд примірників.
Протягом навчального року бібліотеку відвідали – 671 учень, за цей період всього було видано – 610 книг і журналів, найбільше книг для учнів 1-4 класів – 225 примірників та художньої літератури – 93.
Проведені бібліотекою масові заходи були спрямовані на виховання в дітей любові до рідної землі, інтересу до історичного минулого України, до нашої культурної спадщини, шанобливого ставлення до звичаїв та традицій нашого народу:
• історична мандрівка з учнями 9 класу «Козацькими стежками Чигиринщини» (до Дня українського козацтва );
• краєзнавчий квест «Рідний край вивчаю я – це історія моя» з учнями 8 класу;
• літературна вітальня «Будеш жити ти довіку…» (до дня народження Т. Шевченка) з учнями 8 класу та ін..
Для підвищення загальної культури дітей, з метою популяризації читання та найкращих творів дитячих письменників були проведені:
• творчий конкурс серед учнів 5-7 класів «Пишу листа книжковому герою»;
• гра – змагання «Чи знаєш ти, як книги берегти?» з учнями 2-3 класів;
• конкурс – вернісаж «Герої моїх улюблених книг» з учнями 4 класу;
• загально шкільна акція «Читати – це модно!».
Важливе місце в роботі бібліотеки займають бібліотечні уроки, на яких діти отримують основи бібліотечно-бібліографічних знань, підвищують свою загальну культуру та культуру читання, вчаться користуватись бібліотекою, її довідково-бібліографічним апаратом. Учні 4 класу познайомились з структурою книги її елементами, про щоденник читача та його значення довідались на бібліотечному уроці учні 5 класу .
Щоб залучити якомога більше дітей до читання, сприяти успішному засвоєнню навчальних дисциплін щомісячно поновляються книжкові виставки, тематичні полички, до уваги читачів цикл книжкових викладок до ювілеїв українських та зарубіжних письменників, до предметних тижнів, що проводяться в школі, до державних свят та визначних дат: «І Україна очі в очі стоїть зі свічкою в руці» – до Дня пам’яті жертв голодомору, «Чорнобиль – попередження, набат, його уроків людство не забуде » – 30 років від дня аварії на ЧАЕС, «Любій малечі про цікаві речі», «Т. Шевченко у творах українських письменників» до дня народження Кобзаря, «Для інших і доля і щастя хай буде, собі я бажаю не сну, а життя» до 145-річчя від дня народження поетеси Л.Українки , «Його ім’я відоме всьому світу» до 180-річчя від дня народження американського письменника М. Твена та ін.
Щоб діти більш відповідально ставилися до книги, берегли її, протягом року у школі проводились тематичні бесіди «Чи знаєш ти, як книгу берегти : правила користування», «Заповіді юного читача» та рейди – перевірки «Як живеш, підручник ?» в ході яких відповідальні за це учні перевіряли по класах стан збереження підручників та виставляли оцінки у класних куточках. З метою збереження книжкового фонду у бібліотеці було організовано куточок «Книжкова лікарня», в якому всі охочі могли взяти додому книги, які потребують ремонту.
Психологічна служба
Місія психологічної служби (ПС) полягає у забезпеченні розвиваючого характеру освіти, тобто психологічно –педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку
Проблема шкільного психолога: Розвиток емоційно – вольової сфери молодшого школяра. Агресивність підлітка.
Напрямки в роботі ПП (практичного психолога) включає в себе :
-Психодіагностичну роботу – для розробки рекомендацій щодо розвитку здібностей дитини , подолання труднощів та порушень у розвитку.
Діагностика проводиться за такими напрямками :
-адаптація до умов навчання в школі (1 клас),
– дослідження пізнавальної сфери,
– дослідження особистісної сфери,
– дослідження мотиваційно-вольової сфери,
– дослідження міжособистісних стосунків,
– професійних здібностей, нахилів учнів,
– особливості навчального процесу,
У 2016/2017н.р.:
-Дослідження адаптації 1,5 класів,
-Дослідження структури особистості педагога (емоційного вигорання, мотивація, професійна діяльність),
-Опитування батьків: « Аналіз сімейних взаємовідносин» 8 кл,
-« Вивчення домінуючої тенденції у середовищі підлітків щодо культури міжстатевих стосунків» 8,10кл,
– «Позитивний опитувальник для батьків» 1кл,
-Дослідження словесно-логічного, теоретичного мислення 4кл,
-Вивчення акцентуацій характеру у підлітків 8 кл,
-Дослідження здібностей та нахилів учнів – 9кл,7 кл. батьки-9,7 кл,
Результати досліджень- в рамках групових та індивідуальних консультацій.
Основним завданням психодіагностики є контроль динаміки розвитку дітей, корекція розвитку з метою сприяння оптимальних умов розвитку та порівняльний аналіз для підвищення розвиваючої функції
Кореційний напрямок в роботі ПП:
Індивідуальні та групові заняття по запиту та проблематиці відповідно до вікових особливостей.- в рамках введення «Години психолога» в планах класних керівників .
Корекційна робота – сукупність педагогічних і лікувальних засобів спрямованих на поліпшення та виправлення розвитку особистості.Передбачає більш активний цілеспрямований вплив на:
Особистісний
Поведінковий
Інтелектуальний рівень і потребує більшого часу здійснення, включає втручання в процеси психічного й особистісного розвитку з метою виправлення відхилень через зміну само- і світосприйняття.
Консультаційна робота- ви можете звернутися зі своєю проблемою(характером допомоги: прсвітницько-рекомендаційна, діагностична, власне психологічна).
Просвітницька діяльність серед учасників НВП- ділові ігри, консиліуми, батьківські збори, виступи ,тренінги , консультації батьків, учнів, педагогів такі як:
“Профілактика ризикованої поведінки підлітка” (учні),
“Особисті та професійні ресурси в роботі зі стресом, тривогою, травмою, Психологічна гнучкість (педагоги),
“Психологічні особливості адаптації1кл, 5 класів”(батьки),
Школа позитивного спілкування “Підліток і конфлікт”(батьки),
“Торгівля людьми” (учні),
“Стрес та шляхи його подолання” (учні),
“Повернення до тривалого відпочинку після тривалого карантину”(педагоги)
та ін.
Організаційно-методична робота ПП базується на поєднанні : психологічного супроводу розвитку учнів; заходів, спрямованих на реалізацію державних та регіональних програм, наказів та рішень; запиту і специфіки НЗ; власного плану діяльності.
Медичне обслуговування
У 2016/2017 н. р. здійснено організацію щодо проведення обов’язкових медичних оглядів школярів медичними працівниками у присутності батьків або інших законних представників на базі АЗПСМ.
Школярам було своєчасно забезпечено антропометричне обстеження,перевірка гостроти зору,слуху, вимірювання АТ, постановка проби Руф’є, постановка реакції Манту, лабораторне та інструментальне обстеження.
Проведені профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень після огляду лікаря.
Відповідно до стану здоров’я учні розподілені по групах здоров’я та групах фізичного виховання.

Сайт школи tinkischool.in.ua
На шкільному сайті розміщена вся основна інформація, що стосується роботи школи, лінійка оголошень, харчування, довідник для батьків, корисні сайти тощо.
Електронна скринька: tinky_school@ukr.net

Добігає до завершення навчальний рік. Багато зроблено і ще багато хочеться зробити. Впевнено можу сказати, що школа змінюється, росте та розвивається. В цьому величезна заслуга всього трудового колективу. Вас, шановні батьки, наших дітей – найкращих – творчих, талановитих, активних!
Хочу висловити слова вдячності за допомогу та підтримку Тіньківській сільській раді, сільському голові Харченку В.А., відділу освіти, ПП Ющенку, Козленку, Великому, Швиденку, Лисенку та ін.

Директор школи: А.Д.Валовенко

admin
Валовенко А.Д. - директор школи

Leave a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*