Основні напрямки роботи психологічної служби

admin/ Листопад 10, 2015/ Заставки сторінок/ 0 comments

Психологічна служба Тіньківської ЗОШ I-III ступенів спрямовує свої зусилля в першу чергу на розвиток особистості учнів школи, але також ставить собі за мету створення гармонійного соціально-психологічного мікроклімату у колективі, та активно співпрацює з бітьками.

Психологічна служба реалізує свою мету через наступні основні напрямки діяльності:

Основні напрями діяльності психолога в школі:

ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА – формування у учнів та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і адміністрації школи потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку;

 

ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА – попередження виникнення явищ дезадаптації учнів школи, розробка рекомендацій педагогічним працівникам, батькам з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;

ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА – поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.

ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ – активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів – психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців, Ця робота включає в себе елементи гри і рисункові методи ( в залежності від віку учня). Проведення позакласних заходів (класна година, КВК) також входять до компетенції психолога.

КОНСУЛЬТАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ – надання допомоги учням, їх батькам, педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування. Складання психолого-педагогічної характеристики дитини, яка розкриває розвиток всіх сфер і психічних процесів, здоров’я. Також характеристика дає повну картину сімейного клімату, інтересів дитини і т.д. Консультування в школі грає дуже важливу роль: кожен батько чи педагог має право звернутися до психолога з проблемою, або просити про допомогу щодо дитини.

admin
Валовенко А.Д. - директор школи

Leave a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*
*